PayTraq Slovensko

Ako rýchlo odosielať zákazníkom faktúry cez PayTraq?

Posted in faktúra, import

faktúra

Tu je niekoľko spôsobov, ako odoslať faktúru vášmu zákazníkovi.

Odoslanie cez email

Faktúra je odoslaná príjemcovi na uvedený email alebo na cloud-službu alebo do osobného kabinetu, kde si ju môže zákazník nájsť.

Zákazník môže spracovať faktúru skopírovaním údajov a potom vložením do polí svojho dokumentu.

Priamy odkaz na faktúru

Tento spôsob umožňuje príjemcovi otvoriť odkaz a vidieť, uložiť, vytlačiť alebo exportovať si svoju faktúru. Odkaz môže byť odoslaný cez email alebo cez priamy komunikačný program, ako napr. Skype.

Tradičný spôsob - doručenie faktúry poštou

Vytlačená faktúra v obálke je odoslaná príjemcovi poštou na ním zadanú adresu.

Účtovný softvér PayTraq podporuje všetky tri možnosti prípravy a odosielania faktúr.

Prečo vám radíme používať priamy odkaz na faktúru?

Odporúčame používať priamy odkaz na faktúru, pretože sa jedná o ten najpohodlnejší spôsob doručenia. Tento spôsob je pohodlný nielen pre odosielateľa, ale aj pre príjemcu. Tu je niekoľko dôvodov prečo:

  1. Priamy odkaz na faktúru je dostupný online, a príjemca si môže kedykoľvek pozrieť, či bola platba prijatá alebo nie.

  2. Pokiaľ bola faktúra upravená, nemusíte ju posielať ešte raz, pretože je obnovená automaticky.

  3. Priamy odkaz na faktúru umožňuje uloženie faktúry v rôznych formátoch. Môžete využiť klasický formát PDF na tlačenie, ale tiež ju môžete exportovať do ďalších formátov. Momentálne sú v PayTraq dostupné formáty XML, UBL a CSV.

Import a export faktúr a ďalších dokumentov

Okrem toho môžete v PayTraq exportovať, a tiež importovať dokumenty vo formáte XML.

Importovanie dokumentov v PayTraq XML formáte je dostupné v Nákupy >> Nová operácia >> Importovať dokument. Toto platí pre všetky typy dokumentov (vrátane nákupných objednávok a nákupných poukazov). V časti Predaje je import dostupný pre predajné objednávky.

Prijaté dokumenty môžu byť tiež importované priamo z odkazu na dokument, v tomto prípade nemusíte uložiť súbor do vášho počítača, a potom ho zase nahrávať.

Import dokumentov šetrí čas, a tiež zabraňuje chybám, ktoré môžu vzniknúť pri manuálnom zadávaní údajov. Pokiaľ vy alebo váš zákazník alebo dodávateľ pracujete súčasne v PayTraq, potom je zdieľanie faktúr omnoho jednoduchšie a pohodlnejšie.

Registrácija v Paytraq.sk